Optimizare SEO se referă la metodele organice și tehnicile utilizate pentru a îmbunătăți vizibilitatea online și clasamentul unui site web de optică medicală în rezultatele căutărilor Google. Aceste metode includ optimizarea vitezei de încărcare a paginii web, optimizarea conținutului, construirea de backlink-uri de calitate, îmbunătățirea experienței utilizatorului și utilizarea cuvintelor cheie relevante.
SEO organic este important deoarece ajută site-ul dvs. de oftalmologie să fie găsit de potențiali pacienți care caută servicii de optică medicală. Dezvoltările de SEO organic (on site SEO / off site SEO) pot crește traficul organic și, prin urmare, vă ajută să creșteți business-ul. Important: abonamentul de optimizare SEO organic google, reprezintă o metodă durabilă și sustenabilă de creștere a traficului, deoarece nu depinde de publicitatea plătită și poate aduce un trafic de calitate și relevant pe termen lung.
În general, SEO organic necesită un efort continuu și o strategie bine gândită pentru a obține rezultatele dorite. Este important să încercați să rămâneți actualizați cu schimbările algoritmilor motoarelor de căutare și să adaptați constant strategia dvs. de SEO pentru a obține rezultate optime.
Un website optimizat SEO, aduce trafic web gratuit. Traficul web înseamnă pacienți, pacienții înseamnă profit.
Probabil că știi și tu că un simplu site web nu înseamnă mai mult decât o carte de vizită online. Mai precis, faptul că ai construit un website de prezentare servicii clinică oftalmologică / optică medicală și l-ai publicat online nu îți garantează nici măcar un pacient. Deci, doar asta nu te ajută prea mult în efortul de a-ți transforma clinica de oftalmologie într-un business de succes. Nu spunem că este rău să-ți construiești un website, dimpotrivă. Dorim să-și transmitem că pentru a transforma un site web într-un instrument de generare profit, ai nevoie de SEO.
Site-ul tău poate să te ajute în business dacă îți aduce pacienți noi din mediul online? Cum poate să-ți aducă website-ul tău pacienți noi? Poate, dacă este afișat pe prima pagină de rezultate în urma căutărlor de pe www.google.com (Google SERP, sau Search Engine Results Page). Abia atunci potențialii pacienți, adică oamenii care efectuează căutări pe Google, pot da click pe link și pot ajunge pe site-ul tău. După ce un potențial pacient ajunge pe site, ține de performanța UI / UX a site-ului tău să-l transforme în conversie – adică pacientul să sune la numărul de telefon afișat pe site și să-și facă o programare (UI / UX = User Interface / User Experience).
Iată mai jos care sunt aproximativ pașii pe care trebuie să-i urmezi ca website-ul tău să ajungă pe prima pagină în căutările pacienților potențiali:
La Optica Marketing am dezvoltat un pachet special de optimizare SEO organic special pentru website-uri de optică medicală (oftalmologie). În ce constă abonamentul nostru lunar de organic SEO pentru un website WP clinică oftalmologie:
– auditare performanță technical SEO, la preluare cont
– verificare / instalare certificat SSL ( HTTPS )
– verificare / configurare fișier robots.txt
– optimizare sitemap ( inclusiv crawlability: exclusions, noindex, nofollow )
– inrolare / configurare / monitorizare GSC ( Google Search Console )
– optimizare viteză încarcare ( Pingdom, GTM, Page Speed Insights / Lighthouse )
– optimizare UX interfață desktop + interfață mobil ( mobile responsive )
– monitorizare WP website health, pentru probleme de SEO
– research cuvinte cheie ( Google KP, Google T, Google CB, SEM Rush, AHrefs, MOZ )
– instalare / configurare plugin SEO ( All in One SEO, Yoast SEO, SEO Framework )
– optimizare URLs ( smart links )
– optimizare linkuri interne website ( inter-link optimization )
– optimizare link-uri externe / hyperlinks ( outbound links )
– optimizare backlinks ( inbound link strategy )
– optimizare securitate SSL ( RSSSL )
– optimizări cache ( inclusiv config. cache plugin WP )
– optimizare cuvinte cheie la nivel de conținut ( C2KW )
– optimizare Headings ( H1, H2, H3, H4, H5, H6 )
– optimizare META titles
– optimizare META description
– optimizare imagini: dimensiune
– optimizare imagini: ALT Desc.
– optmizare link-uri: intra-links ( link-uri interne )
– configurare SiteKit by Google by Google Analytics ( web traffic )
– optimizări multilingual SEO
– integrare cu social media ( high authority link strategy )
– integrare Google Maps
– configurare Schema Markup
– configurare favicons
* instalare / optimizare breadcrumbs
** creare conținut articole blog ( dynamic content generation + multilingual)
*** GA integration
RAPORTARE LUNARĂ
– monitorizare evoluție cuvinte cheie în SERP
– raportare lunară
– măsuri de dezvoltare pe urma informațiilor din raport.